Thursday, August 20, 2009

Tali Leher

Kerana kebosanan melanda diri.... aku pun bercadang untuk menaip entry kali ni... tajuknya 'tali leher' hahahha (memang bosan sangat ler tuh...)

Aku mula2 pakai tali leher time sekolah menengah... kira cam uniform ler... tapi aku tak berkenan sangat dengan design dan kaler nyer... tapi aku pakai je lah... (nanti tak pasal2 kena hukum)... satu color hijau, satu lagi kaler biru...

lepas SPM selalu jugak aku mengenakan tali leher pada diri aku... join kursus, pergi interview... dan macam2 lagi... meneruskan pengajian peringkat yang lebih tinggi (tinggi ker), lagilah aku selalu pakai tie... sampai sekarang.... aku rasa cam nak buat koleksi tali leher lah.... aku baru ada 4 tali leher (setelah ditolak dengan tie yang hilang dan tie zaman sekolah...

Tali leher ni aku beli time majlis pra-graduan dulu... beli sebab nak ikut tema kaler purple... tapi sekarang aku jarang pakai ler...

Yang ni aku beli sebelum pergi sambung belajar kat KL... sepatutnya ada dua... entah mana satu lagi... sapa entah pinjam....

Dan yang ini pulak aku beli gara2 nak lengkapkan tema colgate (almaklumlah present pasal colgate)....

My favorite tali leher.... Puzzle... bukan aku beli.... tapi aku culik dari wadrobe abang aku hahaha dia tak pakai, so aku pakai ler.... huhuhu

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe