Monday, August 17, 2009

Jalan Jauh

Ni aku nak habaq sikit... perjalanan ke Ampang Park dari Wangsa Maju memakan masa lebih kurang 11 minit jika berkenderaan dengan jarak 7.2km... dan jika attempt untuk berjalan kaki dari destinasi yang sama akan memasa sekurang2nya 1 jam 40 minit... itupun jika menurut google map lah... so motif aku post entry ni sebab aku dah merasa jalan jauh ni... hahaha kerja gila??? memang pun tapi masalahnya aku tak guna laluan yang terpapar kat google tuh... aku guna laluan sendiri.... lantaklah nak sesat pun.... Dan aku pun melalui jalan yang reka based on intuition... haha 1 jam 40 jugak... hahaha aku selamat sampai setelah penat ber'walkaton'... 6.7km jer...

p/s: jangan ditanya mengapa.....

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe