Wednesday, August 12, 2009

Selamat Menjadi Tua!!!


Alhamdulillah... Genap jua usia ku yang ke 15 tahun (hehehee).... tahun ni menyaksikan banyak sekali mesej ulangtahun sampai awal pada aku... atas alasan time birthday tak dapat nak wish (ker silap tarikh??? huhuhu)... dan taun ni ni jugak dari pelbagai channels aku dapat... dari telefon sudah semestinya... ada dari internet pun boleh tahan.... macam2 lah kata mereka.... tapi biarlah aku sorang jer yang simpan k.... hehehehe

Apa pulak hadiah yang aku dapat?? hehe aku tak mengharap apa hadiah pun kalau birthday ni... janji doa dari mereka sudah memadai... (cam poyo jer ayat aku...) best wo terima mesej2 ni... terasa dihargai.... hehehe

Bithday tahun ni agak memenatkan sikit.... ye lah sebelum menjelangnya kul 12... my housemate dah prepare nak prank aku.... akan tetapi aku terselamat sebab aku nak buat persiapan untuk presentation kat umah kawan aku.... hehehe sorry guys, but thanks for the wishes.... and aku terlepas bithday party kat Perak, dorang nak sambut in advance sebab birthday aku jatuh pada hari bekerja, susah nak celebrate kata mereka.... tapi thanks jugaklah.... pagi hari jadi aku bersemangat nak ke kelas walaupun kurang sihat (mesti ada yang dok sebok cakap pasal h1n1... ikut suka lah).... dengan berpakaian kemeja biru (one of my fav shirts) aku naik bus metro... nak kata well-prepared tak adalah sangat... tapi bolehlah.... hehehehe... lepas habis jer present, budak kelas ajak makan, lunch kat restoran baru; Sri Bulan namanya (thanks Eiyra, len kali Hilton pulak yer hahahaha).... balik jer lunch terus kita orang balik, dan aku sampai jer kat umah switch on laptop then surf tenet pasal embassy.... dah dapat maklumat aku gerak terus mencari 7-Eleven sebab nak fax surat.... nak dijadikan cerita, 7e kat section 1 xde service fax... adussss... then berjalan lah aku ker 7e sebelah Mydina (bukan Mydin) pun xde jgak... harapan pada 7e yang terakhir (panjang doa aku harap2 ada...) Amin... doa aku diperkenankan (esok raya!!! wakaka tetibe jer) so aku sempatlah fax kan surat itu.... balik jer dari situ, kira nak sambung online, tapi xlarat terus terlelap kejap.... malam tu pulak kawan ajak keluar nak celebrate katanyer... kalau ikutkan xnak pergi sebab hujan, tapi dah janji.... pergi jer lah.... celebrate kat KLCC (kat tingkat paling atas wakakaka ye ye jer)... balik umah sekitar jam 11... dan aku baru berpeluang nak gunakan 'free call' yang diberi oleh hotlink kepada ku... yang aku sempat call, Aziah dan Ed (ingat nak call Azlan, dia xjawab pulak)... rindunya kat kampung..... that's all pukul 12 aku dah tertido.... penat dan batuk.....

Untuk sapa2 yang mengenali gambar di sebelah, sila senyum yer hehehe lolipop yang berusia genap setahun dalam simpanan aku... dorang kata "jangan makan tau..." so aku simpan lah sampai sekarang.... diberi time makan kat Old Town White Coffee... lepak bersama classmate atas alasan nak release tension hahaha hang out with Aini, Yani, Yana, Eiyra, Ina, Lini dan Kay... malam tu jugak kami jalan2 ke uptown... (motif aku nak cerita benda tahun lepas)

Tahun ni aku genap setahun... terima kasih pada sapa yang send wishes kat aku... tak kisah ler awal ker, on time ker, belated ker, EXPIRED ker (hahaha mana datang istilah expired ni).... aku pun nak wish balik.... May Allah Bless All of You.... love you all...........

p/s: gambar kat atas tu aku dapat mms dari Putery Rahmah, thank you (hp xde mms, knalah bukak dr internet wakakaka)

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe