Tuesday, December 20, 2011

Nak Update Post


Assalamualaikum....


Berderet benda aku nak share lepas aku baca blog, artikel kat facebook. aduyai, banyak sangat ker masalah kat dunia ni, eh maksud aku kat Malaysia ni sampai isu2 yang lebih penting diketepikan bagi menaikkan iklan sampingan?

For sure aku takkan bercerita pasal kes budak turunkan bendera, takkan jugak pasal video youtube rasa xpuas hati sang panglima. Cuma aku tertarik jugak isi kandungan setiap isu. Bukan kerana tajuk, tapi komen2 yang dilontarkan. Jika dibaca dan diteliti, ada benar pada pihak tertentu (masih tidak mahu memihak sapa). Pendapat aku senang jer;


Mana yang baik kita


Mana yang buruk kita




Daripada aku terjebak dalam masalah2 yang mampu membelitkan otak aku, baik aku cari idea nak post kat blog aku ni. cerita pasal diri sendiri Sudeyhhhhh. Tak perlu risau apa2, orang nak baca ke tidak itu perkara kedua. yang aku tau aku update blog hahahahahaa






p/s: idea oo idea datanglah kau!!! (Epal sabar ya, entri pasal kamu belom lagi)

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe