Sunday, December 18, 2011

MMU Open (Bola Tampar)


Assalamualaikum…

Baru terjaga dari lena setelah berhempas pulas semalam (padahal xde pun). Memang collapse abis la, ingatkan lepas abis tournament Bola Tampar, nak join bebudak main badminton plak tapi akhirnya aku tidur jer (sebenarnya xde transport). Okeyh nak story pasal bola tampar sebenarnya.
16 Disember 2011, dapat mesej kat fon aku, depa bagi tau nak ajak aku join tournament sabtu ahad kalo aku free. Aku bagitau la ok jer, no hal. So malam tuh aku pun gigih lah kan nak pi turun training sat (walaupun hujan). Dah lepas training lepak kat belakang RISDA sat makan2 minum2. Tau la serba sedikit pasal tournament tuh. Lawan kat MMU Cyberjaya. Ada Sembilan team bertanding, dipecahkan kepada 2 group. So risau gak aku camne nak gi sana nanti, takut sesat jer naik moto.
Alkisahnya, housemate aku bagitau dia nak pakai moto pagi tuh gi kerja. Ha?? Camna??? Terpaksalah aku naik komuter gi Seputeh, naik dari sana sekali dengan team mate aku. Pukul 6.30 pagi aku dh terpacak kat kemuter semata2 xnak lambat. Tapi cam biasa, komuter xpernahnya nak sporting, 7.20 jugak dia sampai. Gerak dari Seputeh jam 7.45am guna Highway MEX nak ke sana. Sampai Cyberjaya kul 8 something.
Dipendekkan cerita (mampus malas nak bercerita). Team aku menang 1st game dan last game. Overall; 2 menang 2 kalah (can’t make through next stage which is on Sunday). Tapi xkisahlah kalah, experience and memory tuh penting bai. Nah, gambar team mate aku.


Dari kiri: Khenny, Boy, Eiz, Izrie, Remy, Iman, Yad, Ju, Ammir, Lan


Team Neo YM (haiiitttttttttttttttttttttttt)

p/s: seperti biasa, jadi libero lagi 

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe