Thursday, June 25, 2009

Selamat Pengantin Baru...

actually they all kahwin 12 June 2009, sanding 14 June 2009... damn hate bila aku tak dapat attend majlis dorang.... my bestfriends from school.... sedeyh dowh ari tuh... kena pulak majlis korang tu disambut dengan meriah.... adusss how i wish aku balik kampung that day....

dua insan ni aku kenali dari zaman sekolah... memang ku ketahui kisah cinta kamu... malah kedua2 kamu adalah sahabat baik ku.... hubungan yang tercipta dari tingkatan 2 akhirnya sampai ke jinjang pelamin... betullah, kalau dah jodoh tak ke mana.... apa2 pun.... aku sebagai sahabat korang sentiasa mendoakan kalian bahagia buat selama2nya (I believe you all tau kan...)

to Zaidy, be a good husband okey, jaga Nady elok2... and to Nadia, jadi wife yang solehah, jaga makan minum Jedi...

Gambar time akad nikah - credit to Siti Aminah for the pic...

On the wedding day (dah macam wedding of the year hehe)- pic by Siti Aminah

p/s: makin gemuklah ko jedi, makin berserilah ko nady kah3

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe