TenTanG Aku

My Photo
Lasykar Langit dan Bumi
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...
View my complete profile

Monday, June 29, 2009

Jawab Tag, Dapat Award...


Err kena lagi nak menjawab soalan2 tag ni... by the way Mr Robinhood, menjawab lah jugak aku ni....

Setiap blogger mesti menyatakan 10 "AUTA" diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda...


Fakta yang Auta about Lasykar....
1. Seorang yang panas baran, tidak boleh ditegur sedikit terus nak melenting....
2. Seorang yang berbadan sasa, berwatakan menarik (ala Brad Pitt) hahaha....
3. Mempunyai sebuah kereta kembara kaler hitam yang menjadi teman setiap petang...
4. Pernah mewakili negeri untuk pertandingan bercerita dongeng SeMalaysia.....
5. Berdarah kacukan Scotland-Norway (sebelah makcik) hehe....
6. Suka makan petai dan jering (lebih2 lagi kalau makan mentah)...
7. Menghabiskan waktu petangnya dengan aktiviti sukan setiap hari (sekurang2nya jogging)...
8. Selalu bertukar no telefon (kerana malas nak top-up) hahaha....
9. Mempunyai ramai kekasih hati (kira buaya jugaklah).....
10. Tidak gemar tidur (membazir masa) huhuhu....

taknak list lah nama blogger2... nanti ada yang kecik ati lak hahaha so sapa rasa2 yang membaca or terbaca blog ni, silakan lah untuk mendapat award ini ye.... hehehe (aku punyer blog kan...)

2 KriTik:

Mr.Homosapiensz said...

mana x nampk pic awardnya...(@ internet aku slow...)

thanx coz follow Blog Homosapiensz-Creative

Pemenung Langit dan Bumi said...

ada lah kat atas tuh....

ViSiT ViA Da LiNe