Monday, June 1, 2009

3 in 1

Ooopsss ini bukan bukan pasal kopi... bukan jgak pasal shampoo.... ini pasal 3 cerita dalam satu post.... hekhekhek.....

#1 The Biggest Loser...........
pernah tengok tak realiti tv show ni... rancangan ni actually US punya show... tapi dah banyak ditayangkan kat tv seluruh negara.... aku tak pernah tengok pun lagi hahaha tapi aku tau serba sedikitlah pasal rancangan ni.... yang pasti rancangan ni menempatkan beberapa orang yang berbadan 'comel' (alahai sopan nyer bahasa aku, pijak semut tak mati tuuuu).... dalam program ni, mereka akan berusaha untuk menguruskan badan..... sapa yang paling banyak dapat mengurangkan berat badan (dalam percentage), maka akan dinobatkat Juara....
nak dijadikan cerita (ha meh rapat2.....) hehehe on the way aku nak pergi kerja.... aku terserempak dengan satu group ni... berbaju merah dan biru..... aku ingatkan orang tengah buat mogok, tapi takkan buat depan modesto kot.... rupa2 nya mereka ni the biggest loser huhuhu.... Malaysia o Malaysia....

#2 Langgar...........
Time balik kerja pulak, malam lah..... tengah syok aku lepak depan McD.... kawan aku dok lalu depan, so aku tegur lah dia.... seronok berbual.... tiba2 jer ada bunyi berdentum... (perghhh macam lah kuat sangat bunyi kot).... rupanya kereta langgar teksi.....

yang aku tak paham, kalau teksi depan tu brek mengejut, logik gak kalau kena langgar..... tapi teksi tu parking kot.... boleh pulak kena langgar.... Malaysia o Malaysia.....

#3 Api o Api......
yang ni the latest sikit.... tengah aku asyik meng'online'kan diri (ikut suka aku jer nak rojakkan bahasa.... lantaklah blog aku....).... aku ternampak cahaya..... ingat kan orang main bunga api.... rupanya ada kebakaran.... nampak dowh dari rumah aku.... kalau pengamatan mata aku ni tepat, kebakaran tu kat area Danau Kota - Setapak..... dekat2 dengan construction site.... dengar cerita member aku.... 2 kali wayar letrik meletop akibat sentuhan sang api (wah, mahalnya bahasa aku wakakaka).... sekali lagi.... Malaysia o Malaysia......

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe