Thursday, June 4, 2009

Hye welcome to GSC

hye, good evening sir, good evening miss...
welcome to GSC....
what movie do you like to watch?
what time...
and how many person...
here your tickets and your balance...
your movie is at hall number 9...
thank you and enjoy your movie....

it started in May... inilah kerja aku setiap hujung minggu... kerja sebagai pegawai (wah, nak jugak tulis pegawai tu) ticketing kat panggung wayang... penat memang ler.... pelbagai ragam manusia aku jumpa... ada yang baik, peramah, cute cantik lawa dan da bomb, ada juga yang gedik, arrogant, cerewet, annoying dan sebagainya..... dan sebagai pekerja di bahagian customer service ni... aku layan jer lah semua nya... bak kata dewa (tol ker, ikut suka jer... hahaha) hadapi dengan senyuman.....

purpose of this entry sebenarnya nak cerita pasal Miss Santana (sapa lak dia ni??).... this woman lah yang interview aku dulu.... dia jugak lah yang banyak bagi info kat aku macam mana nak uruskan kerja, kira kebanyakan pertanyaan aku ajukan kat dia lah.... thank you miss.... June 2009, dia transfer kat tempat lain, not in my place no more.... if i'm not mistaken in damansara i guess... so staff kat sini pun buat lah farewell party(tak semua yang hadirlah, sebab buat kul 2 pagi, time habis kerja) khas untuk Miss Santana....

Miss Santana with Mr Naza....

Upacara memotong kek.. (yang pakai seluar pendek tu lah kepala prank; Mr Azlan)

Sian nengok, kul pagi kena simbah air... huhu

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe