Thursday, February 12, 2009

Situasi by Bunkface

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
Dan aku , ku layu
Di situ

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku

Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, destinasiku
Dalam ingatanku

Kerana diri ini tak daya lagi
Menempuh hidup yang ku temui
Dan aku , ku tunggu
Di situ

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku

Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, destinasiku
Dalam ingatanku

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe