Thursday, February 26, 2009

Jin Online

Dulu aku pernah gak post about this... tapi tak ada lah banyak sangat isi kandungannya.... this is the only online game that i play... jin online.... why i play this game? sebab dia menggunakan bahasa melayu.... (bukan aku xreti bahasa inggeris) it's something yang unik bila sesuatu yang diluar dari kebiasaan.... mgu lepas aku online balik game ni selepas agak lama aku tidak menjenguk character yang aku tinggalkan hampir 2 bulan.... 23 feb 2009 ada server baru yang dibuka... server tun mahmud... (dulu aku men kat server tun perak...) tengah aku syok men game, budak umah aku tertengok aku men.... pas tuh tertarik hatinya nak men jugak... apa lagi, trus register.... heheheh bukan aku ajak, dia yang nak.... sekurang2nya ada 4 orang budak umah aku yang men game ni.... tpai dorang ni lagi kemaruk dari aku... isk isk isk.... aku pun xmen game tu hari2... dorang plak yang lbey2... hahahaha ok brief explanation bout dis game.... before men kena register lu sebagai pemain.... kejap je process rgister tu.... then mula bermainlah... masuk kat bhgian malaysia punya, then pilih antara 3 server Tun Ali, Tun Perak atau Tun Mahmud (server baru).... pas tuh dia suruh masukkan id n paswod.... then kita akan create character... ada 6 character Pahlawan, Paladin dan Mage (lelaki dan perempuan..) namakan lah watak anda... dan anda sudah boleh bermain.... of coz anda diberikan 2 ekor jin untuk membantu anda... kira macam pengawal peribadi lah tu.... game ni berterusan sehingga anda mencapai tahap tertinggi.... main sepuasnya... malas aku nak cerita pjg... nak tau main sendiri... hehehehe

So dis are the characters, from left mage (male n female), warior (male n female), paladin (malen n female)

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe