Sunday, March 1, 2009

Hey Kamu!!!

Kenapa ingin sangat dibenci??? lepas tu nak salahkan Tuhan bcoz of the path that u choose!!! wake up man... ko bukan budak kecik lagi lah.... lagak pandai, tapi sebenarnya..??

at the moment aku balik sarawak, laptop aku amanahkan adik aku untuk jaga.... this week, my brother 'lepaking' at my house.... so, dah jadi kebiasaan kalau laptop kat umah tu dipakai dan dipijam seisi umah......akan tetapi, bagi pinjam bukan maksud ko ada hak sepenuhnya ke atas laptop aku... bila aku aku NO, sememangnya aku maksudkannya.... yang ko pergi format laptop aku apsal?? bodoh betol lah!!!!!! aku peduli apa ko ada buat backup files sekalipun.... u did not get my permission to format my laptop........ cantik jer ko punya alasan; "windows vista ko dah corrupt"....... may i know, kenapa boleh corrupt??!!!! ko punya pasal lah!!!!!!!!! download tak habis2... pas tu habis semua benda nak install, apa ko ingat laptop aku tu tikus makmal nak ko buat ujikaji!!!!!!!! kononlah ko dah install antivirus kat laptop aku, but whats the point?? sbelum ada antivirus, laptop aku tak pernah ada virus.... lepas je ko stat install, macam2 virus ada... mark my word! don't you ever touch my laptop again!!!! aku haramkan.... buat laptop aku macam reta sendiri... memang pu******** tol.........

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe