Wednesday, July 25, 2012

Too Much Food

Assalamualaikum...

adoyai malas sangat ni, post ni sepatutnya aku post semalam, ter postpone plak. haha nak story sikit jer, pasal semalam ni.

Semalam kitaorang adik beradik punya juadah sangat meriah yer. Oh nak bagitau ini bukan sebab nafsu makan yang besar yer. Dah jadi kebiasaan kita orang adik beradik nak beli juadah tanpa bagitau beradik yang lain.

Macam kes semalam, aku gi bazaar sekadar nak ronda2 je... sudahnya aku beli selorot dengan apam balik. apakah itu selorot????? sila rujuk gambar di bawah yer... (apam balik takde gbr ye, takkan le tak tau macam mana rupa apam tuh).
Kuih Selorot

Abang aku pulak balik dari kerja beli kueh jugak termasuklah kentang twister. gambar rujuk kat bawah yer... excited sebab kepanjangan tu melangkaui kebiasaan... hahaha

Twisted Potato

Kakak aku plak balik keja bawak cakoi dengan popia goreng... tapi dia tak beli, orang yang sedekahkan. Dan di rumah pulak, kakak aku yang sorang lagi dah siapkan menu berbuka, sosej balut roti, sosej masak sos, dgn sayur campur... amik........


Kesudahannya, takde la membazir pun, sebab semua tu kitaorang habiskan untuk santapan sahur :)




p/s: Jangan membazir tau Ramadhan ni

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe