Wednesday, July 4, 2012

Apam Deko


Assalamuailkum.....

Hari ni cukup tempoh seminggu aku berada di kampung halaman yang tercinta, indah dan permai (okey exaggerate plak).

tak nak cerita panjang, so aku pendekkan. Sampai je aku kat rumah, terus ada ajakan bisnes untuk aku. Kawan kakak aku nak order apam polkadot, tapi dekat kampung aku susah nak cari... dan kebetulan aku ada di 'tempat kejadian' dia al wakilkan aku untuk buat bisnes tu di sibu. aku dengan xde pengalaman langsung buat apam tuh dengan konpiden menyahut hahahhaa

Kawan kakak aku order 100 biji (humangaihhhhhhh) kira banyak la bagi aku yg first timer ni... So sebelom aku buat tuh, ada sesi training degan akak aku.... dah siap aku post sikit gbr kat FB, member aku suka plak, dia nak try order sikit sample aku tuh... So dialah org pertama jadi customer aku ( Thanks Umee)...

Dah ada sedikit pengalaman, masa untuk buat order yg 100 biji tu. Mula-mula agak frust sebab apam tu xnaik, tapi lepas tuh naik cantik jer... so Alhamdulillah.. menjadi... Thanks kak Hasnah

Buah Manggis

Buah Tembikai

Buah Oren

Buah Kiwi

Buah Strawberi (tak berapa nak menjadi)

Order 100 Biji dari kak Hasnah ( Tema Buah-Buahan)

Next order this coming 5th of July from Umee

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe