Wednesday, September 9, 2009

Nombor Sembilan


Apa yang best sangat dengan no 9 ni....

Yup hari ni memang tarikh yang sangat cantik... 09/09/09 bertuah ker? atau hari malang? wallahu'alam... idea ni timbul bila Ed yang bagi tahu pasal tarikh ni... aku pun agak surprise jugak... tak perasan langsung... baby yang lahir hari ni mesti mendabik dada suatu hari kelak, bangga dengan tarikh lahirnya.... yang kahwin pulak, macam mana...(ada ker orang buat majlis hari Rabu?) entahlah....

Selain dari tarikh hari ni, ada lagi menarik nya tentang no 9 ni... berkenaan dengan aku pulak tu... aku anak ke-9 dalam keluarga... seronok ker jadi anak ke-9 ni? (bacalah entri aku kalau nak tahu seronok ke tidak hidup aku)... tapi aku lebih prefer anak no 2 last... baru nampak cam suspen sikit....

Nak tulis panjang, aku pulak ada kerja nak di settlekan... so until next time je lah yer.... huhuhu

1 comment:

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung dib log korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe