Thursday, September 3, 2009

Buka Puasa [2]

Hari ni aku terasa nak ke bazaar Ramadhan... agak lama juga aku tak 'mencuci mata' dengan juadah terhidang yer (wahai limbat sekalian, jangan pikir benda lain k, aku pang kan... hahaha) sayang sekali tak ada bawa kamera untuk snap2... since hari ni dah masuk hari ke 13 puasa, so kebanyakan pengunjung dah tahu mana destinasi gerai yang dorang nak pergi... paling ramai aku tengok tadi kat bahagian murtabak dengan ayam percik, roti john pun ramai jugak...

Aku pulak buat2 window shopping dulu... maklumlah lama tak pergi... lepas buat 2 pusingan aku decide dah nak beli apa... time aku nak membeli, terserempak dengan budak rumah aku lah pulak... mak ai banyak giler makanan dorang beli... memang lapar tu hahahaha... aku beli laksa penang jer (lama tak makan huhu) cadang aku nak beli kuih sikit, tapi fikir2 balik, tak payah nak membazir... laksa ni jer pun dah mampu buat aku kenyang... then terfikir lagi nak beli air samboi (sedap giler aku tengok huhuhu) tapi aku fikir lagi, kat rumah aku boleh bancuh air kot... so cancel... so aku balik macam tu jer bertemankan housemate2 ku...

Snap2 sikit juadah berbuka aku tadi....

Laksa Penang (RM2).. boleh lah dari tak ada...

Air kurma ker sarsi?? tet!!! salah air kopi jer.... huhuhu

dan sudah semestinya kurma hehe dah tinggal separuh pun....

Nak enterprem gambar lauk pauk time bersahur kat rumah kawan hari tu.... macam meriah huhu lauk selepas berbuka sebenarnya...

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe