Thursday, April 9, 2009

Bila Dia Berkata... Aku Siksa Mendengar

Psssstttttt....
aku ada benda nak di cerita ni..... aku ada jumpa seorang manusia (boleh cop alien jugaklah)..... pada suatu pagi yang sunyi.... aku diserang sakit kepala, tapi bukan migrain.... agak beratlah jugak kepala aku.... nak tido tu memang payah nak mampus.... tapi aku mencuba untuk tido jugak.... baringlah aku di atas katil....... saat aku berusaha sekerasnya melelapkan mata.... sialan telah memberi nasihat kepada seseorang....... kuliah subuh kot???? dia kata;

Sialan: ko sebagai anak sulong, patut jadi contoh untuk adik2 ko....

Cilaka: memang aku nak jadi pun, aku tak pernah ajar adik2 aku jadi burok....

Sialan
: betul, but action speaks louder than word.... mesti adik ko tanya kenapa ko amik drugs?

Cilaka
: aku bukan amik untuk suka2, aku just nak hilangkan tension aku....

Sialan
: please lah, ada banyak cara lagi untuk hilangkan tension... kenapa drugs jugak yang ko pilih....

Cilaka
: aku tahu, tapi......

Sialan
: tahu, tapi yang salah itulah yang ko buat... makan aiskrim pun boleh hilangkan tension ok...

Cilaka
: aku tak boleh tinggalkan drugs tu....

Sialan
: boleh, mindset ko tu yang perlu ditukar.... sampai bila ko nak jadi kotor ni....

Cilaka
: aku tak tahu, sekalipun aku cuba berhenti, mesti aku akan cari jugak nanti....

Sialan
: selagi aku ada, aku takkan bagi ko sentuh benda jijik tu lagi........

Enough of this shit!!!!!!! aku nak tido!!!!!!! bukan nak dengar drama melankolik korang......Sialan! ko pernah tengok cermin tak??? setahu aku, aku ada cermin yang agak BESAR..... kenapa ko tak pernah perasan diri ko tu.... bersih sangat ker engkau tu???!!!!!! nak kata orang main dengan benda jijik konon.... yang ko minum arak tu apa kesssss???!!!!!! lepas tension? bull shit lah lu!!!!!!! nasihat orang bukan main lagi.... tapi ko tu jauh lebih buruk dan busuk!!!!

Bila lah agaknya ko tu hilang dari pandangan mata aku.... kenapa ko tak jadikan diri ko tu baik dulu sebelum mulut ko tu bicara nasihat???? ko tu pun anak sulong jugak.... ko tak pikir ke hancur berkecai hati mak ko kat rumah tu.... apa akan dia fikir bila dia dapat tahu anak harapannya ini kaki minum, suka buat zina??? mungkin mak ko diamkan ajer, dalam hati betapa tergurisnya hati seorang ibu melihat anak yang diharap menjadi contoh adik2nya sebegitu JIJIK!!!!!!!!

Fikirlah tentang emak ko... kerna aku tahu engkau tak pernah fikir pasal Tuhan.... malah ko pernah mempertikaikan kuasa Tuhan.... mungkin tak kau perasan, atau sememangnya kau memaksudkannya....

*pix by antipretty, alcohole, invitinghome, sabrina & wild

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe