Friday, April 24, 2009

My Public Administ....

Tadi aku buka akaun facebook aku... and then, i found that my friend; edlina has post a picture... DPA's picture... sungguh lah membawa aku ke zaman dahulu kala (bukan zaman hang tuah ye tuan2 dan puan2, thats too far behind)... i really enjoy my memories with them... if i'm not mistaken, our batch consists of 96 muda mudi... hehee kita orang antara the best batches ever live in UiTMCS (bukan kami kata, tapi lecturers yang bagitau)... reasons nyer, aktif dalam activities persatuan, participation dalam kelas, and top scorer bila exam... orang kata lah.... konsep kami senang jer... kalau majoriti kata join, so we all support that event... dalam kelas pulak, kami saling bantu membantu, bila time buat assignment dengan time buat presentation... masing ada cara tersendiri....

gambar ni diambil sesudah kami penat bersukan (karnival sukan MASPENA)...tema kami 'red colour'... well ada gak yang tak pakai baju kaler merah, sebab ada yang berentap time pagi.... so in the picture above; 3 orang non-DPA, yang lain semua budak DPA... Grup Bola jaring, Futsal, Bola Tampar dan Badminton... guess what? kami johan keseluruhan pertandingan... Yeay!!!!

dan inilah barisan2 yang menguatkan DPA intake '04-'09

Hariz, Hanan, Azwin, Dzul, Helmi, Izzat, Anuar, K.Faizal, Faizal, Fizeral, Azmir, Faiq, Azizan, Azuwan, Asmu'i, Shahlan, Afif, Azmi, Ashraf, Afiq, Iskandar, Azzam, Shukri, Iman, Hafiz, Ahmad, Fairol, Asward, Zaidi, Walter, Michael, Adi, Arif, Dion, Paiman, Ezad, Daus....

Norima, Azila, Faradila, Jannah, Faridah, Syidah, Siah, Senorita, Salwa, Salina, Norehan, Azlina, Doris, Renee, Mazura, Regina, Azizah, Najihah, Nasirah, Nazirah, Edlina, Zana, Ija, Flo, Sarehan, Faezah, Shamsiah, Irwana, Sarah, Eva....

Sorry guys... cannot remember all of your names at the moment.....

*p/s: picture will be updated soon.....

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe