Monday, April 27, 2009

Aku Super Dia Market....

Tangan terasa gatal sangat nak menulis.... tapi idea tak ada pulak... nak cerita pasal apa ek?...

.....pasal budak rumah aku yang tak bangun2 lagi (laptop 24 hours on)....
......pasal permandagan metro dari bilik aku (cam panas jer aku tengok)....
....pasal seorang teman yang baru lepas accident semalam (kaki dia kena simen, isk isk isk)....
......pasal contest abang joe (err takde idea lagi lah nk mencoret2)....
.......pasal aku dating semalam (err tak payahlah... rahsia keluarga huhuhu)....
ker aku nak cari pasal???! kuikuikui........


Aku cerita pasal supermarket je lah.... wakakaka cam tak best jer.... lantaklah... aku ni ada satu perangai yang jarang orang buat (adalah jugak...).... window shopping!!! kakakaka padahal ramai yang buat pun.... huhuhu tapi biasa window shopping [WS] ni orang buat bila tengok barang2 cam baju, kasut, beg dan macam2 lagi.... tapi aku? WS kat dalam bahagian makanan... hahahahha bukan tak minat tengok baju apa semua, aku tak suka di approach oleh promoter.... lagipun aku malas nak dengar (boleh save air liur promoter tu jugak)... i'm not intented to be your potential customer due to demographic factors (hehehehe betul tak encik... hehee).... orang selalu pergi survey harga clothing, especially yang branded... dan bagi aku, branded tak branded yang penting CUN.... bundle tak bundle, janji basuh wakakakaka....

Back to my topik.... kebiasaannya kalau kampung halamanku yang damai sentosa (aiyoh tertaip panjang2 pulak)... aku prefer GIANT (dah tu jer yang ada kot...) hahahaha... tp ada satu tempat yang aku selalu pergi, Kin Orient Plaza (pasar raya Sin Kwong) kira murah gak lah barang kat situ.... then kalau kat sini (Kuala Lumpur lah tu)... selalunya kat pavillion, klcc, times square.. TIPU ajer... tak ada makna nyer aku nak jalan jauh2.... lepak kat Jusco Wangsa Maju sudah.... Alpha Angle katanya.... so apa yang aku buat.....

Dalam Alpha Angle ni kan banyak store2 lain, biasa aku WS kejap jer kat store2 ni.... paling lama aku kat bahagian makanan ler....

.....aku dok perati jenis2 buah (kalau terasa nak makan buah barulah aku beli).... .....tengok sayur-mayur (eh betol ker kata ganda aku ni?? huhuhu).... ....tengok air2 berkabonat (yang jarang aku minum)..... .......tengok ayam2, ikan2, daging2 (bila aku terasa rajin nak masak baru aku beli)..... ........tengok mi segera kuikuikui (tak boleh makan selalu, tak elok untuk kesihatan).... ..........tengok sosej dan telur wakakaka (oit2!! hahaha baru beli 2 hari lepas).... .........tengok cakes and chocolates (yummy!!! hari2 rasa nak makan).... .........tengok sushi (hehehe as, aku makan sushi taknak ajak ko).... ...........tengok 'tit bit' (ala yang bahagian kekacang, asam, gula2 tuh)....

Last2 aku jalan ala2 catwalk depan cashier tak beli apa2 pun.... saja jer nak cuci dan kenyangkan mata aku..... kata Estranged itu kamu, tapi kata Sheila on 7 itu aku, jadi aku pilih sheila je lah wakakaka

*pix by illinois & wikimedia

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe