Monday, October 11, 2010

Assalamualaikum...

Dah masuk bulan baru pun aku still takda benda nak update... nak citer pasal apa pun aku xtau... mungkin pasal kerja aku yang so-so, (kadang2 bosan gak)... atau pasal aku yang perlu mencari kerja baru (sebab company nak narrow down...) itu akan ku ceritakan kemudian.... Apa yang aku mahu share, it's about my life... sambil hayati lirik lagu ni hehehe

Hanyut - Faizal Tahir

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu

Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja


Saat mata terpejam

Hanya kau ku terbayang

Menghapus semua segala rasa di jiwaku


Saat mata terbuka

Kamulah yang pertama

Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu


Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu

Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu

Bagaimana ku nanti

Bila tiada mengganti

Yang ku ada hanya kamu saja


Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti

Bila tiada mengganti

Yang ku ada hanya kamu saja


Bagaimana ku nanti

Bila kau tak di sisi

Yang ku ada hanya kamu saja


Just take The Red Text.... dedicate to someone....

143 deeply & sincerely...

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe