Friday, October 15, 2010

Makan2

Ada 15 hari lagi untuk aku mencari kerja baru... (mesti pelik kan, dah ler tak post update pasal kerja, tetiba nak tulis nak cari kerja)... Pasal Kerja nanti aku cerita... That is not the best story at the moment...

Dalam aku cuba menggagahkan diri melawan segala kepayahan, aku turut merasa kebahagiaan. Persekitaran aku, pasti ada yang memberi sokongan. Thanks friends... Korang memang TERBAIK!!!! So aku terus berdiri, berlari dan berjuang... InsyaAllah.(terus teringat lagu Maher Zain)...

Apa yang baiknyer, mood aku sepanjang minggu ini. Asyik dating jer hahahahhaha jiwang karat lah aku ni... lantaklah aku kot, bukan aku tunjuk depan korang ekekeke

Minggu ni jer aku merasa makan kat tempat2 yang best... bukan sebab hidangan nya yang menarik... tetapi sebab bersama si dia... hehheehehe

Ni Gambar time kat Restoran kat Kampung Baru (Serius aku tak ingat nama kedai tu, hanya tau design restoran tu macam kapal)

Ni pulak time tunggu giliran kat Sushi King (Jusco AU)... time ada promotion, thats why we choose to eat there hehehe

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe