Monday, July 13, 2009

Kahwin Lagi

Ooooppppssss jangan salah tafsir tajuk di atas.... bukan cerita pasal orang kahwin lagi sebab gatal atau sebab 'mampu' (katanyer...) tapi nak cerita pasal aku telah menghadiri majlis perkahwinan lagi pada tahun ini....

bertempat di Sayong, Perak pasangan ini telah diijabkabulkan pada Sabtu selepas solat Isya'. Majlis persandingan telah dilakukan di rumah pengantin perempuan pada keesokan harinya... meh tatap gambar2 yang aku ambil... (padahal malas nak taip panjang2)

Bagai Pinang Dibelah dua (aku follow jer apa orang cakap hak3) ikhlas dari aku, memang sama sepadan pasangan ni...

Kalau tengok live, pengantin ni nampak lagi berseri... Hasni, atau nama glemernya Ancik...

Lupak lak nama pengantin perempuan ni, nanti aku update ok... nice dress... and nice smile hehe (tak boleh puji lebih2, isteri orang huhu)Alahai, manjanya... normal lah time bersanding buat pose camni hek3....

ada banyak gambar lagi, tapi cukuplah banyak ni jer aku yang post....

p/s: Majlis dipihak pengantin lelaki (18 July 2009) telah dibatalkan... reasonnya, korang paham sendiri lah ye, tak faham sila baca post aku sebelum ni (tak paham jugak, pi hentak kepala kat dinding nun hehe)

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe