Monday, July 6, 2015

Nak Tau Tak

Assalamualaikum....

Lama kan aku tak mencoret kat sini, percutian aku kat Langkawi pun aku tak setel lagi ngan korang. Banyak cerita yang aku tak update kat sini. sebab aku malas.



Tapi tu bukan saja alasan aku untuk tidak terus menulis di blog ni (sambil kedengaran lagu Jessie J berkumandang kat Radio). Penulis blog pernah bagitau aku, pada satu tahap kita akan berdepan dengan writers block, kiranya ada idea tapi tak tahu macam mana nak mencurahkannya.

Kalo ikutkan melompat2 je idea aku kat otak ni, tapi langsung jari2 aku kebas nak menaip tau. Kan best kalau aku guna video jer, tapi tu dah bukan blogger namanya, lagi pun sora aku bukan sedap sangat pun nak di dengar, sekadar manis2 manja jer.

Minta korang doakan aku menjadi rajin boleh tak. Terima Kaseh yang amat albab sangat...

So aku just nak buat kesimpulan untuk post kali ni

Selamat Tahun Baru 2015 ***matilaaa baru nak wish, dah separuh tahun dah

Salam Ramadhan Semua.... **semangat nak raya la tuhh...

pssssttt.. aku menaip dari opis tau ,keh3


Kekata legend untuk puasa tahun ni.

"Sedarlah bahawa kejahatan yang anda lakukan di Bulan Ramadhan ini datang dari diri anda sendiri bukan dari Syaitan"

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe