Sunday, July 26, 2015

Lagu Itu Diari

Assalamualaikum....

Kalo ikutkan semalam aku dah post entry yang baru, tapi line tenet hauk gila khinzir sangat.... So terpaksa aku post malam ni (malam ker jang, bukan dah pagi ker)....


Ok kali ni aku nak story pasal lagu. Perasan tak korang kalau kita dengar radio, macam2 genre lagu yang kita dengar malah ada lagu throwback. Bila kita dengar lagu2 throwback ni, time tu lah terimbau kenangan silam yang pernah terjadi kat kita. Tak kisah lah, yang manis2 lebaran ka mahupun pahit bak hempedu (tetap bahasa nak over kawwww)

Macam aku, tiap kali aku dengar Miley Cyrus; The Climb mesti aku teringat time aku kerja kat GSC Times Square dulu. Maklumlah time tu memang tengah hot cerita Hannah Montana The Movie kat panggung. Aku pulak time tu kerja bahagian ticketing department, hari2 aku dengar lagu tu sampai hafal lirik lagu si Miley ni.

Kalo lagu Neyo; Mad plak aku teringat ngan my very first couple. oopsss ada kapel rupanya aku hahahaha cam bodho jer, tak percaya diri sendiri ada couple. Time tu, lagu Neyo ni selalu berkumandang kat radio, Kita orang selalu layan Hitz.fm tu yang selalu dengar lagu tu.

Banyak lah jugak lagu yang membawa kenangan lam hidup aku, nak story satu2 cam panjang plak, dah la aku ni pemalas hiksssss

***psstt ada jugak manusia yang tak gemar dengar radio, biasa pasang lagu kat mp3 jaaa (oklah kan aku guna istilah mp3 bukan walkman hahahaha). maybe sebab malas nak dengar celoteh plus iklan yang lbih banyak dari lagu.

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe