Friday, September 14, 2012

Weird Fruit Craving

Assalamualaikum...

Aku nak abaikan post yang lain sebab benda ni. hehe Sebenarnya aku carik benda lain, tapi terpandang pulak benda2 ni. Macam menarik je. tapi dari dulu lagi memang dah glemer seni mengukir buah ni. Paling favorite orang ukir kat buah tembikai.

Ada yang simple, ada yang OOOOOOSOMEEEEEE! dan ada yang scary (sampai aku rasa takkan makan lah buah tu). meh kita tengok sesama meh:
Nice kan! (nanti aku nak try buat gambar KLCC plak)



erkkk

simple tapi menarik, penat aku buat tau

dari buah betik

yang naga tu... YUKSSSSSSSSSSS

jom marathon

so sweettttttt


yang ni betol2 aku nak try makan

memang takkan aku makan dah buah ni, scary siot

yang ni depa tak ukir guna pisau, guna gigi je haha

kalah crocs

erkkk macam pelik je


ni pun scary

hahaha



*Jom buat!!! ;p

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe