Tuesday, January 3, 2012

Bermula Semula


Assalamualaikum…


Selamat Tahun Baru. Lambat bebeno aku nak wish ye. Takde lah busy sangat pun, Cuma xbekesempatan jer (bukan benda yang sama ker) hehe Entri kali ni aku make it short & simple.

Seperti kebiasaan, aku xde pergi celebrate kat mana2 pun (kecuali yang kat sini). Malam tukar tahun tu, aku pergi bersukan badminton dengan member2 aku dekat Pro One Wangsa Maju. Tak kisahlah apa orang nak kata, benda bukan wajib pun nak sambut kan :)

Dan kebiasaannya jugak, time ni meriah dengan ucapan ringkas tahun baru & penuh dengan penulisan azam untuk tahun baru, jugak apa yang korang dah capai 2011. Bagi aku, aku jarang sekali ada azam tahun baru (I like it spontaneous hehe). Pencapaian tahun 2011 pun biasa2 je.

Awal tahun ni jugak aku & member aku ada buat exchange gifts (bagi yang nak join je, xde paksaan pun). Aku belikan jam tangan untuk penerima hadiahku. Harap dia suka lah. Dan aku pulak dapat hadiah kemeja dari saudara Awang. Nice & smart. Thanks.

Oh ya hari ni harijadi seseorang yang aku sayangi. So selamat hari lahir ye saying. Moga Allah merahmati kamu.

Well all d best to all of you for 2012!!!

p/s: azam yang sampai sekarang susah aku nak capai; berat badan cecah 50kg

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe