TenTanG Aku

My Photo
Lasykar Langit dan Bumi
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...
View my complete profile

Monday, September 6, 2010

Berbuka Di Desa

Salam Ramadhan....

Dah 3 Hari aku berada di kampung halaman... Suasananya, totally berbeza... kalau di KL, aku berbuka dengan kueh mueh atau nasi ayam atau laksa.... tapi di kampung hidangan lagi meriah... thats why i like kampung... dan aku mesti berselera untuk berbuka...

Meriah dengan hidangan... meriah jugak dengan ahli keluarga...

Inilah juadah berbuka kami untuk hari pertama di kampung.... yup ada ABC, Kerang masak Sos, Puding honeydew, Popia, Canai, Sayur Bendi, Ikan Masin, Nasi Putih hehehe ada 9 orang dalam rumah....

Hari ni 3 orang lagi akan datang ke rumah, my brother, nephew & niece.... Then, hari rabu another group sampilah ke malam raya nanti....

p/s: ada seminggu jer nak bersama ahli keluarga... dont' want to miss this opportunity...

2 KriTik:

Mr.Homosapiensz said...

berbuka kat desa bersama keluarga gak best..walaupun sejauh mana kita merantau....

Lasykar Langit dan Bumi said...

Setuju sgt Mr HS... sentiasa yang terbaik....

ViSiT ViA Da LiNe