TenTanG Aku

My Photo
Lasykar Langit dan Bumi
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...
View my complete profile

Saturday, November 28, 2009

Salam Aidiladha


Tahun ni merupakan tahun kedua aku menyambut Raya Qurban di perantauan. dan sudah semestinya aku tidak suka. Tak suka bukan bermaksud aku tak redha. Tapi aku lebih gemar bersama keluarga. Gotong- royong di malam raya, itulah sebenar raya bagi aku. :(

Apa2 pun takbir masih bergema, dan raya ini mesti diteruskan jua. ngee...

Kepada yang balik beraya; berhati2 di jalan raya. semoga gembira bersama yang tersayang.

Yang tak balik pulak (tak kisah atas sebab apa sekalipun); aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha!!!

2 KriTik:

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Salam kenalan dari kami …ape pun kami tetap akan menziarahi blog kamu sebagai tanda nilai satu persahabatan yang terjalin … dengan respond anda….
Kami amat hargai….. salam sebuah persahabatan….

best nya lepat tu.... lama tak makan nya.... wow mengiurkan lah

Lasykar Langit dan Bumi said...

itu bukan lepat la, itu 'kelupis' hehe

ViSiT ViA Da LiNe