Thursday, February 26, 2009

Respon to 'Sepi' - Sapa itu Teman...

Bila kita keseorangan,
Bukan kita tak berteman,
Bukan jua bersendirian,

Tapi...

Akal yang sejengkal itu Teman,
Ilmu di dada itu Kawan,
Imanyang kukuh itulah Sahabat...

this is what my closest fren use to text me... seperti ungkapan yang menandakan dia akan pergi jauh dari aku.... bersediakah aku? smemangnya untuk kehilangan seorang sahabat yang benar2 aku percayai adalah hakikat yang paling sukar untuk aku terima.... bijak benar berkata2, tapi itulah hakikat yang perlu ditempuh, bersedia atau tidak? BOLOS SAJA DINDING ITU!!!!

No comments:

TenTanG Aku

My photo
I declare myself as an Observer; I love to watch the 'actor' in the real world... Their characters obviously different from one to another... Then I usually questioning myself, do I look like just like them? Maybe I just can't fit to voice what I feel inside, but this is the place where my fingers start to dance (variety dance styles), dance with the musics created by my mind... if I can't reach the stars above us, just let the stars shinning in my page... Here I am a 'lasykar', fight for myself...

ViSiT ViA Da LiNe